Tidökritiken efter Buschs utspel: ”Osolidariskt”
Ebba Busch attackeras av sina egna.
Hon kallas ”osolidarisk” och kritiseras för ett ”sossigt” agerande av personer i andra Tidöpartier.
Själv slår KD-ledaren ifrån sig och menar att hon försöker locka mittenväljare.
– Men då måste någon göra det jobbet. Annars förlorar vi.